strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
Przebudowa mostu stalowego nad
   rzeką Wartą na stacji Poznań Starołęka
Modernizacja linii kolejowej nr 273
   na odcinku Wróblin Głogowski - Nowa Sól
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork
Remont toru nr 2 linii nr 351 na odcinku
   Szamotuły – Pęckowo – Wronki
Modernizacja linii kolejowej E65/CE65
   na szlaku Konopki – Mława i stacji Mława
Budowa trasy tramwajowej
   os. Lecha - Franowo w Poznaniu
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 272 na szlaku Gądki - Poznań Krzesiny
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej
   nr 432 na szlaku Szczecin Wstowo
   - Szczecin Wzgórze Hetmańskie
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131
   na odcinku Smętowo - Morzeszczyn - Pelplin
Remont nawierzchni w torach nr 1 i 2
   na stacji Otwock
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na szlaku
   Terespol Pomorski - Laskowice Pomorskie
 
Realizacje zakończone    
„Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 272 w zakresie przebudowy mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254 w ramach zadania pn: „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań, odcinek Kórnik – Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254””

Zakres robót:
  • roboty pomiarowe,
  • roboty torowe:
    • rozbiórka nawierzchni torowej na moście i po 20 m przed i za mostem,
    • roboty ziemne związane z kształtowaniem podtorza i ścinaniem ław torowiska na długości odcinków przejściowych,
    • zabudowę warstwy ochronnej podtorza,
    • zabudowę nawierzchni torowej bezstykowej z szyn 60E1 na podkładach strunobetonowych z przytwierdzeniem sprężystym na podsypce tłuczniowej wraz z odbojnicami,
    • montaż przyrządów wyrównawczych,
  • roboty sieciowe (trakcyjne),
  • roboty mostowe:
    • rozebranie stalowej konstrukcji przęseł kratowych obiektu wraz z łożyskami, z pocięciem na złom wsadowy i wywiezieniem z terenu rozbiórki,
    • podwyższenie i renowacja korpusów filarów polegające na rozbiórce bloków betonowych spod słupów trakcyjnych, rozbiórkę gzymsów łożyskowych, iniekcja rys i szczelin w korpusach i ławach łożyskowych, wymiana uszkodzonych cegieł, wykonanie nadbudowy ław łożyskowych oraz nowych ciosów,
    • renowacja przyczółków polegająca na odtworzeniu części ściany przedniej korpusu w torze nr 2 w celu zrównania poziomu ław łożyskowych w obu torach, rozbiórkę górnej części ścianki zaplecznej o wysokości około 3,5m i wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej, wykonanie opaski żelbetowej na ścianie przedniej korpusu pod nową ławą łożyskową, wykonanie nowej ławy łożyskowej oraz nowych ciosów, iniekcję rys i szczelin w ścianach i ławach łożyskowych,
    • zasypanie komór blockhausów gruntem piaszczystym po wcześniejszym wykonaniu ściągów oraz izolacji powierzchni zasypanych,
    • wykonanie i montaż nowej konstrukcji nośnej mostu zaprojektowanej ze stali S420 w formie dwóch dźwigarów blachownicowych połączonych ze stalowym rusztem z blachą pomostu (płyta ortotropowa).
  • wycinka drzew i krzewów,
  • roboty odwodnieniowe.
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher