strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
Przebudowa mostu stalowego nad
   rzeką Wartą na stacji Poznań Starołęka
Modernizacja linii kolejowej nr 273
   na odcinku Wróblin Głogowski - Nowa Sól
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork
Remont toru nr 2 linii nr 351 na odcinku
   Szamotuły – Pęckowo – Wronki
Modernizacja linii kolejowej E65/CE65
   na szlaku Konopki – Mława i stacji Mława
Budowa trasy tramwajowej
   os. Lecha - Franowo w Poznaniu
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 272 na szlaku Gądki - Poznań Krzesiny
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej
   nr 432 na szlaku Szczecin Wstowo
   - Szczecin Wzgórze Hetmańskie
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131
   na odcinku Smętowo - Morzeszczyn - Pelplin
Remont nawierzchni w torach nr 1 i 2
   na stacji Otwock
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na szlaku
   Terespol Pomorski - Laskowice Pomorskie
 
Realizacje zakończone    
„Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 273 w torze nr 2 na odcinku Wróblin Głogowski – Nowa Sól w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra””

Zakres robót:
  • kompleksowa wymiana nawierzchni torowej (szyna 60E1, podkłady PS94) – 17,562 km,
  • wymiana rozjazdów typu 60E1-1:9-300 – 6 kpl.,
  • wymiana rozjazdu typu 49E1-1:9-190 – 1 kpl.,
  • odtworzenie rowów odwodnieniowych – 16,934 km,
  • przebudowa peronów i wiat peronowych na p.o. Czerna (jednokrawędziowy) i na stacji Bytom Odrzański (wyspowy),
  • wymiana nawierzchni na 15 przejazdach kolejowych, w tym:
    • nawierzchnia typu CBP - 4 przejazdy,
    • nawierzchnia typu Mirosław Ujski - 8 przejazdów,
    • nawierzchnia bezpodsypkowa typu Tines - 3 przejazdy,
  • odwodnienie przejazdów kolejowych,
  • przebudowa 23 obiektów inżynieryjnych, w tym:
    • 18 przepustów,
    • 4 mosty,
    • 1 wiadukt,
  • przebudowa urządzeń SRK na stacji Bytom Odrzański,
  • zabudowa urządzeń SSP na przejazdach kolejowych w km 128,515 i 129,052  – 2 kpl.,
  • przebudowa urządzeń elektroenergetyki,
  • częściowa przebudowa sieci trakcyjnej,
  • opracowanie dokumentacji powykonawczej.
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher