strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
Przebudowa mostu stalowego nad
   rzeką Wartą na stacji Poznań Starołęka
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Sadowne - Czyżew
Budowa węzła przesiadkowego
   w Czempiniu
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na linii kolejowej nr 281
   na odcinku Września - Gniezno
Modernizacja stacji kolejowej
   Kłodzko Główne
Prace na linii kolejowej nr 273 na odcinku
   Niedoradz - Zielona Góra
Rozbudowa przejścia podziemnego pod
   torami na stacji Zielona Góra
Wykonanie robót budowlanych na linii
   kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku
   Zielonka - Tłuszcz
Modernizacja linii kolejowej nr 273
   na odcinku Wróblin Głogowski - Nowa Sól
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork
Remont toru nr 2 linii nr 351 na odcinku
   Szamotuły – Pęckowo – Wronki
Kontakt
Modernizacja linii kolejowej E65/CE65
   na szlaku Konopki – Mława i stacji Mława
Budowa trasy tramwajowej
   os. Lecha - Franowo w Poznaniu
Partnerzy
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej
   nr 272 na szlaku Gądki - Poznań Krzesiny
ZARZĄD SPÓŁKI
Budowa zintegrowanych węzłów
   multimodalnych na terenie województwa
   łódzkiego – z mijanką Łódź Marysin
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej
   nr 432 na szlaku Szczecin Wstowo
   - Szczecin Wzgórze Hetmańskie
Referencje
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na linii kolejowej nr 16
   na odcinku Zgierz - Ozorków
INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
   I ZASAD PRZETWARZANIA DANYCH
   OSOBOWYCH
Realizacje bieżące
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131
   na odcinku Smętowo - Morzeszczyn - Pelplin
Realizacje zakończone
RELACJE INWESTORSKIE
Remont nawierzchni w torach nr 1 i 2
   na stacji Otwock
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na liniach kolejowych nr 15,16
   na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz
Wykonanie prac projektowych i robót
   budowlanych na linii kolejowej nr 16
   na odcinku Ozorków – Łęczyca
Profil firmy
Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na szlaku
   Terespol Pomorski - Laskowice Pomorskie
ZGŁOŚ NARUSZENIE
 
Profil firmy    
„Wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 272 w zakresie przebudowy mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254 w ramach zadania pn: „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań, odcinek Kórnik – Poznań Główny wraz z przebudową mostu stalowego na rzece Warcie na stacji Poznań Starołęka w km 196,254””

Zakres robót:
  • roboty pomiarowe,
  • roboty torowe:
    • rozbiórka nawierzchni torowej na moście i po 20 m przed i za mostem,
    • roboty ziemne związane z kształtowaniem podtorza i ścinaniem ław torowiska na długości odcinków przejściowych,
    • zabudowę warstwy ochronnej podtorza,
    • zabudowę nawierzchni torowej bezstykowej z szyn 60E1 na podkładach strunobetonowych z przytwierdzeniem sprężystym na podsypce tłuczniowej wraz z odbojnicami,
    • montaż przyrządów wyrównawczych,
  • roboty sieciowe (trakcyjne),
  • roboty mostowe:
    • rozebranie stalowej konstrukcji przęseł kratowych obiektu wraz z łożyskami, z pocięciem na złom wsadowy i wywiezieniem z terenu rozbiórki,
    • podwyższenie i renowacja korpusów filarów polegające na rozbiórce bloków betonowych spod słupów trakcyjnych, rozbiórkę gzymsów łożyskowych, iniekcja rys i szczelin w korpusach i ławach łożyskowych, wymiana uszkodzonych cegieł, wykonanie nadbudowy ław łożyskowych oraz nowych ciosów,
    • renowacja przyczółków polegająca na odtworzeniu części ściany przedniej korpusu w torze nr 2 w celu zrównania poziomu ław łożyskowych w obu torach, rozbiórkę górnej części ścianki zaplecznej o wysokości około 3,5m i wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej, wykonanie opaski żelbetowej na ścianie przedniej korpusu pod nową ławą łożyskową, wykonanie nowej ławy łożyskowej oraz nowych ciosów, iniekcję rys i szczelin w ścianach i ławach łożyskowych,
    • zasypanie komór blockhausów gruntem piaszczystym po wcześniejszym wykonaniu ściągów oraz izolacji powierzchni zasypanych,
    • wykonanie i montaż nowej konstrukcji nośnej mostu zaprojektowanej ze stali S420 w formie dwóch dźwigarów blachownicowych połączonych ze stalowym rusztem z blachą pomostu (płyta ortotropowa).
  • wycinka drzew i krzewów,
  • roboty odwodnieniowe.
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher