strona główna | wstecz
 
Profil firmy Realizacje zakończone Realizacje bieżące Referencje Partnerzy Kontakt
 
 
ZARZĄD SPÓŁKI
INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
   I ZASAD PRZETWARZANIA DANYCH
   OSOBOWYCH
RELACJE INWESTORSKIE
ZGŁOŚ NARUSZENIE
 
Kontakt    
I. ADMINISTRATOR

Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Alusta S.A. z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: ul. Czerwonacka 1, 61-016 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem: 0000265497. Dane kontaktowe: email: biuro@alusta.pl oraz numer telefonu: 61 661 82 55 („Administrator”).


II. KONTAKT W SPRAWACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W sprawach przetwarzania danych osobowych można kontaktować się pod adresem mailowym: rodo@alusta.pl


III. CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
  1. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO* w celu:
    1. podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;
    2. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
  2. do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO:
    1. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń;
    2. archiwizacji dokumentów, w tym plików związanych z kontaktem handlowym, w tym oferty, zamówienia, zapytania;
  3. na podstawie odrębnej zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu:
    1. przeprowadzenia postępowań rekrutacyjnych.
W dowolnym czasie można wycofać oświadczenia o wyrażeniu zgody, a także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania takich danych na potrzeby procesu rekrutacyjnego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany na wstępie, tj. rodo@alusta.pl


IV. OKRES, PRZEZ KTÓRY DANE SĄ PRZECHOWYWANE:
  1. dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy lub wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
    1. posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji);
    2. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego;
    3. wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
  2. dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania, w przypadku rekrutacji będzie to wskazane każdorazowo w ogłoszeniu rekrutacyjnym;
  3. dane osobowe przetwarzane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora przetwarzane będą do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, chyba że Administrator wykaże istnienie prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.


V. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DOTYCZĄ DANE OSOBOWE:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania;
  2. prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne;
  3. prawo żądania od Administratora usunięcia danych;
  4. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych;
  5. prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi w przypadku, gdy przetwarzanie jest oparte na zgodzie lub umowie oraz odbywa się w sposób zautomatyzowany;
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania na podstawie zgody;
  7. prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, (w Polsce od dnia 25.05.2018 roku – funkcję tę pełni Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
  8. prawo do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem);
Prawa wymienione w pkt a.- f. i pkt h powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt na adres Administratora lub poniższy adres email: rodo@alusta.pl


VI. KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH

Pracownicy i współpracownicy Administratora, podmioty powiązane z Administratorem, ich pracownicy i współpracownicy, firmy windykacyjne, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, partnerzy świadczący usługi techniczne, dostawcy usług hostingowych, podwykonawcy Administratora, inne podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora i pracownicy lub współpracownicy takich podmiotów.

Dane nie są poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
 
Profil firmy | Realizacje zakończone | Realizacje bieżące | Referencje | Partnerzy | Kontakt
© 2008- ALUSTA S.A.
licznik odwiedzin:
cheap jordans for salecheap jordans for salecheap jordans for salesac longchamp pas cher